NAV trenger flere innholdsdesignere, ikke språkrådgivere
Kjipe brev fra NAV er symptomet og ikke årsaken.
Åsmund H. Eikenes, PhD • Halogen

3. juli 2023
3 min
Leserinnlegg
Dette er en artikkel skrevet av noen andre enn UX Norge-redaksjonen.
Leter du etter designer?
Legg ut stillingsannonse
Tjenestedesigner
Møller Digital AS • Oslo
Vil du være med å designe løsninger som setter standarden for fremtidens mobilitet og kundeopplevelser?
Senior UX Designer til et sterkt fagmiljø
Gjensidige • Oslo
Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?
Fast stilling som UX-designer i Utdanning.no
Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse • Tromsø
Brenner du for gode brukeropplevelser og vil sette ditt preg på Nordens største utdanningsnettsted?

Brannfakkel
Er det bare meg: Don Norman-edition
Irene savner mer korrekt bruk av designprinsipper i hverdagen.

Blir direktør for brukeropplevelse i Nav
Brukeropplevelse blir hevet til et høyere nivå i Nav, og Beth Stensen har fått jobben med å lede den nye avdelingen.

– Vi bør bli tydeligere på hvordan vår kompetanse kan løse komplekse utfordringer
Hun løfter frem arbeidet med metode i Nav, har bidratt til enklere boliglånssøknad for alle og er en av de frivillige i UX Norge 🙌🏼 Bli kjent med Mona i Nav!