NAV trenger flere innholdsdesignere, ikke språkrådgivere
Kjipe brev fra NAV er symptomet og ikke årsaken.
Åsmund H. Eikenes, PhD • Halogen

3. juli 2023
3 min
Leserinnlegg
Dette er en artikkel skrevet av noen andre enn UX Norge-redaksjonen.
Leter du etter designer?
Legg ut stillingsannonse
Senior UX- og tjenestedesigner
Handelshøyskolen BI • Oslo
Vil du forme den digitale fremtiden for tusenvis av studenter? Brenner du for gode brukeropplevelser og ønsker å forbedre studenthverdagen? Bli med oss i et tverrfaglig team og gjør en forskjell!
Vi søker senior UX-designere!
Bouvet • Trondheim
Hei, UX Norge! Vil du bli en del av Trondheims største designmiljø? Da burde du se her!
Senior Tjenestedesigner - Vil du bruke design for å løse noen av Norges mest komplekse samfunnsutfordringer?
Utlendingsdirektoratet (UDI) • Oslo
Brenner du for å skape løsninger som er intuitive for brukerne og effektive for de ansatte? Og du trigges av å kunne være med på å skape et godt designmiljø, da har vi i UDI en unik mulighet til deg!

Brannfakkel
Mangfold, design, bias. Og en kone jeg ikke visste jeg hadde.
Irene tar et oppgjør med hvor forutinntatt teknologien og designet rundt oss er.

Brannfakkel
Er det bare meg: Don Norman-edition
Irene savner mer korrekt bruk av designprinsipper i hverdagen.

Blir direktør for brukeropplevelse i Nav
Brukeropplevelse blir hevet til et høyere nivå i Nav, og Beth Stensen har fått jobben med å lede den nye avdelingen.