15 prinsipper for god tjenestedesign
Hva kjennetegner en god tjeneste? Her er den norske oversettelsen av Lou Downe sine prinsipper.
Roy H. Frimanslund • Brønnøysundregistrene

25. mai 2023
4 min
Leserinnlegg
Dette er en artikkel skrevet av noen andre enn UX Norge-redaksjonen.
Leter du etter designer?
Legg ut stillingsannonse
Er du neste års Summer Intern i Tripletex?
Tripletex • Oslo
Lyst på en sommer der du gjennom komplekse utfordringer får omsatt det du har lært under studiene i praksis og bidra til et prosjekt med høy kundeverdi?
Senior innholdsdesigner til gjensidige builders
Gjensidige • Oslo
Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?
Senior UX-designer til Netlife
Netlife • Oslo
Vil du lage de beste digitale produktene og tjenestene? Netlife ser etter flere senior UX-designere!
Åpen søknad
Netlife • Oslo
Vil du lage digitale løsninger som funker og varer?
Designer som er knallgod til å drive brukeropplevelser fremover?
Tripletex • Oslo
Da er du kanskje vår nye UX-designer!

Designrådet #1: Interessenter og brukerbehov
Hvordan balansere innspill fra "mektige" interessenter i organisasjonen og brukerne på en god måte?

Ressurser
Tre tips til å være kreativ under press
De beste løsningene kommer sjelden når hodet er fullt og skuldrene høye.

Designsystem: Designsystemet
Et tverretatlig samarbeid for å lage et felles designsystem som alle kan bruke. – Gir innbyggerne mer tilgjengelige og gjenkjennelige tjenester.